Aan het werk in Coevorden, Drenthe als Administratief magazijnpersoneel?
In de categorie Productie/Uitvoerend is een vacature vrijgekomen voor de functie van Logistiek medewerker Jarola. Je werkt hier in de Transport/Opslag/Distributie branche.
Je kunt per 16-05-2024 beginnen en de einddatum is op 15-07-2024. Je kunt aan de slag met een Tijdelijk contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben onbekend mensen gereageerd op de vacature Logistiek medewerker Jarola.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Logistiek medewerker Jarola.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens VMBO/MAVO zijn. De functie is voor minimaal 33 uren in de week met een maximale werkweek van 40 uren.
In het kort over deze vacature in Coevorden:
Salaris indicatie | Minimaal onbekend- onbekend |
Werkperiode | 16-05-2024 -15-07-2024 |
Werkuren | 33-40 |
Locatie | Coevorden,Drenthe |
Opleidingsniveau | VMBO/MAVO |
Contracttype | Tijdelijk |
Branche | Transport/Opslag/Distributie |
Functietitel | Logistiek Medewerker |
Direct solliciteren | https://www.timing.nl/solliciteren/10AV150731/?utm_source=NVB&utm_medium=cpc&utm_campaign=alljobs |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deHardenberggids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Logistiek medewerker Jarola in Coevorden iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Hardenberg.
Laat dit artikel viral gaan in Hardenberg, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deHardenberggids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.